Вересень 2022

/Files/images/psiholog/pedagogam/ГКпп1.pngГрупова консультація з педагогічними працівниками за темою "Як відновити спілкування "вчитель-учень" під час воєнного стану"

На деякий час вчителі та учні втратили зв'язок, переривався освітній процес, адже війна змінила світ, який ми знали досі. Але рано чи пізно як вчитель так і учні повіинні повернутися до роботи та навчання, очного спілкування.

На консультації були розглянуті такі питання, як:

- оновлення послідовностей безперервності (когнітивна безперервність, рольова наступність, соціальна наступність, історична наступність);

- теми у спілкуванні з учнями, які можуть допомогти (у порядку ранжування від більш важливих);

- правила планування зустрічей з учнями у надзвичайних ситуаціях.

/Files/images/psiholog/ГКб.pngГрупова консультація для батьків за темою "Сім порад для батьків, як підтримати дитину під час війни"

На консультації були розглянуті поради ізріїльських психологів для батьків - як впоратися з такими емоціями, як стрес, розчарування, страх, а відтак допомогти дитині:

- слухати;

- не уникати складних розмов;

- контролювати контент дитини;

- бути готовими до будь-яких запитань та реакцій дитини;

- турбуватися про себе;

- підтримувати рідних та приймати підтримку;

- вірити у краще.

/Files/images/psiholog/ГКу.pngГрупова консультація для здобувачів освіти за темою "Самодопомога під час війни"

На консультації були розглянуті поради для самодопомоги, якщо:

- з'являються спогади про травматичні події;

- з'являються панічні атаки;

- відчуваєте себе дисоційованим або розсіяним;

- відчуваєте тривогу або страх;

- вам сумно, пригнічено чи самотньо;

- хочете заподіяти собі шкоди.

/Files/images/psiholog/Без имени2.pngПсихологічна година з педагогічними працівниками на тему "Як говорити з людиною, яка пережила трагедію чи виїхала із зони катастрофи"

Розглянуто важливі фрази, які допоможуть людини нормалізуватита та відновити психологічну рівновагу:

- "Твоя реакція зараз - нормальна"

- "Тепер ти у спокійному місці"

- "Я поважаю та приймаю твої почуття"

- "Я вірю, ти зможеш"

та ін.

/Files/images/psiholog/Без имени.pngПсихологічна година з батьками на тему "Рекомендації батькам підлітків в умовах війни"

Було розглянуто такі питання:

- як реагують підлітки в кризових ситуаціях;

- як стан батьків передається дитині (підлітку);

- як батькам мінімізувати негативний стан стресу на дітей;

- що таке та як проявляється почуття провини.

/Files/images/psiholog/pedagogam/Без имени1.pngПсихологічна година із здобувачами освіти на тему "Мотивація на успіх - як себе мотивувати"

Розглянули що таке "мотивація", її суть і цілі.

Види та типи мотивації, приклади внутрішньої та зовнішньої мотивації.

Також розглянули способи потужної мотивації себе на успіх в житті.

Методи щоб отримати натхнення:

- мудрі вислови;

- історії успішних людей;

- мотиваційні поради;

- мислення в позитивному ключі;

- візуальне уявлення цілей;

- афірмації;

- ведення щоденника досягнень, тощо.


Жовтень 2022

/Files/images/psiholog/pedagogam/Без имени4.pngПсихологічна година з педагогічними працівниками на тему "Вікові особливості суїцидальної поведінуи підлітків"

На психологічній годині будо розглянуто:

- що таке "суїцидальна поведінка" та "прояв суїцидальної активності";

- етапи суїцидальної поведінки;

- міри суїцидального підліткового ризику;

- фактори та чинники суїцидальної поведінки;

- психологічні стани підлітка.

/Files/images/psiholog/Без имени1.pngПсихологічна година із здобувачами освіти на тему "Я маю право відчувати та висловлювати свої почуття"

На психологічні годині було розглянуто:

- що таке "почуття";

- основні види вищих почуттів;

- чому не можна пригнічувати свої почуття;

- чому потрібно навчитися виражати свої почуття;

- як правильно висловити позитив та що робити.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени1.pngПсихологічний тренінг для педагогів «Професійна мобільність педагога, абочомутреба вчитися і змінюватися все життя?»

Завданнями тренінгу було:

- формування сприятливого психологічного клімату

-знаходження подібностей у учасників групи для поліпшення взаємодії між ними

- розвиток вміння працювати в команді

- взначити рівень ІКТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу в результаті організації та аналізу навчальних занять.

- підвищити комунікативні навички педагогів

- підвищити настрій на вдачу, щастя, добро і успіх.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени2.pngПсихологічна година на тему "Стрес та депресія в житті людини"

Одним із чинників, що впливають на психічне здоров’я, є стресові ситуації. Для життя людини, її психічного та фізичного здоров’я, її щастя важливим є уміння долати стреси.

Здобувачі освіти ознайомилися з тим, як стрес впливає на наш організм, а саме:

- на опорно-руховий апарат;

- на дихальну систему;

- на серцево-судинну систему;

- на ендокринну систему;

- на шлунково-кишкову систему;

- на нервову систему.

Також отримали рекомендації/методи, які можуть запобігти негативному впливу стресу.

/Files/images/psiholog/zum/блек.pngГрупові консультації з учасниками освітнього процесу на тему "Як підготуватися до блекауту?"

Учасники освітнього процесу отримали рекомендації як підготуватися до блекауту без втрати внутрішніх ресурсів, а саме:

- усвідомлювати інформаційний тиск;

- накопичувати психічні ресурси;

- планувати;

- гуртуватися;

- практикувати майндфулнес;

- займатись суспільно корисною діяльністю;

- віднайти точки опори тощо.

/Files/images/psiholog/zum/партн.pngТренінг для батьків "Партнерська взаємодія з дитиною"

Родина – це природний осередок найглибших людських почуттів, де дитина засвоює основни моралі серцем і душею, коли розвиваютьсч почуття доброти, чуйності, совісті, любові до всього живого.

Метою тренінгу було створення позитивного мікроклімату в родинах, ознайомлення з принципами гуманістичного виховання, оволодіння навичками толерантного спілкування.


Листопад 2022

/Files/images/psiholog/pedagogam/Без имени2.pngПсихологічна година із педагогічними працівниками на тему "Технологія профілактичної бесіди педагога з батьками щодо попередження насильства в сім'ї"

Профілактична бесіда педагога з батьками, діти яких зазнають насильства в сім'ї, спрямовується на сумісне встановлення причин насильницьких стосунків та визначеня можливостей їх корекції.

На психологічній годині було детально розглянуто як створити спеціальний простір для бесіди та етапи бесіди педагога з батьками, яким притаманний агресивний стиль спілкування з власними дітьми.

/Files/images/psiholog/Без имени3.pngПсихологічна година із здобувачами освіти на тему "Домашнє насильство: що робити та куди звертатися"

На психологічній годині було розглянуто:

- що таке "домашнє насильство" згідно закону;

- хто може бути жертвою, як і кривдником, домашнього насильства;

- які види насильства існують;

- міфи про домашнє насильство;

- що робити, якщо ви стали свідком;

- що робити та куди звертатися, якщо ви - жертва.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени3.pngТренінг для педагогів "Збереження та зміцнення психологічного здоров'я педагога"

Збереження психічного здоров'я – в наш час найактуальніша проблема. Для ефективної роботи, збереження психічного здоров'я вчителю важливо відновити свій психоенергетичний потенціал, позбутися страхів, розчарування, пом’якшити вплив стресових ситуацій.

Завданнями тренінгу було:

- розширити знання вчителів про стрес, психічне здоров'я;

- з'ясувати позитивні та негативні аспекти стресу, психоемоційного напруження;

- розвивати вміння знаходити шляхи подолання стресових ситуацій та інших несприятливих емоційних станів;

- дати змогу зрозуміти цінність свого життя і здоров'я.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени4.pngТренінгове заняття для здобувачів освіти на тему "Будь собою"

«ЗНАТИ СВОЄ ВЛАСНЕ "Я" Є МУДРІСТЮ, ЗНАТИ СВОГО СУСІДА — ГЕНІАЛЬНІСТЮ» МІННА АТРІУМ

Мета тренінгу: розвинути здатність встановлювати і підтримувати психологічний контакт у спілкуванні, сприяти самопізнанню учасників, допомогти зняти внутрішні бар'єри для підвищення рівня комунікації та взаємодії у команді.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени5.png Тренінг для батьків «На шляху довзаємодії»

Мета та завдання тренінгу:

- поглибити знання батьків з питань виховання дітей;

- дати батькам можливість поділитися своїм досвідом сімейного виховання і підвести їх до аналізу особистого педагогічного досвіду;

- підвищувати психолого–педагогічну компетентність батьків у питаннях дитячо–батьківських стосунків;

- залучати батьків до організації навчально–виховного процесу, зацікавлюючи їх шкільним життям дітей.

/Files/images/psiholog/тол.pngПсихологічна година на тему "Толерантність в сучасному світі"до Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними моливостями, яке відзначається 3 грудня.

Були розкриті такі поняття, як "толерантніть", "толерантний", "люди з обменими можливостями".

Здобувачі освіти ознайомилися із біографіями видатних людей, таких як:

Ерік Ванхеймаер- сліпий атлет та мандрівник

Ліна По- талановита балерина та скульптор українського походження

Франклін Делано Рузвельт- видатний лідер американської нації

Естер Вергеер- найвідоміша у історії баскетболістка та тенісистка-візочниця

Нік Вуйчич- з народження немає рук і ніг

Також дізнались історії винекнення Паралімпійських ігор та Ігор нескорених.


Грудень 2022

/Files/images/psiholog/віл.pngПрофілактичне заняття за темою "ВІЛ і СНІД" до Міжнародного дня боротьби зі СНІДОМ.

Здобувачі освіти ознайомились із:

- статистикою інфікованих, хворих та померлих від СНІДу людей;

- розібрались у скороченні понять "ВІЛ" і "СНІД";

-розглянули шляхи передачі ВІЛ та через що ВІЛ не передається;

- дізнались що робити, якщо тест на ВІЛ виявився позитивним.

Також переглянули відео із Яною та Данею, громадськими активістами, співзасновниками молодіжної організації "Teehgergizer", які народилися та живуть з ВІЛ.

/Files/images/psiholog/вол.pngЗустріч із волонтером "З добротою у серці"

5 грудня 2022 року, у Міжнародний день волонтера, у online-форматі відбулась зустріч із Зеленською Діаною Вадимівною, яка розповіла свою історію діяльності, як волонтера.

Останні роки вона дуже завзято працювала фотографом, мала свою фотостудію, викладала сальсу, займалась волонтерством у Ржавецькому психоневрологічному інтернаті. За пару місяців до війни виїхала до Ізраїлю, з надією, що повернеться до дому, але сталося не як бажалося...

Але вона не опустила руки. В перші дні записалася до волонтерської організації, яка пакувала та доставляла гуманітарну допомогу до України, малювала стікери, гроші з продажів яких йшли на допомогу ЗСУ та ТРО, приймала участь у благодійних заходах як фотограф та проводила майстер-класи з танців.

/Files/images/psiholog/Студ.pngАкція "Запали свічку"

У рамках Міжнародної акції "16 днів проти насильства" класні керівники, Кокоша О.І., Михайлова І.В., Тулінова А.М., разом із практичним психологом, Дріль Ю.В., провели акцію "Запали свічку" до Міжнародного дня пам'яті студенток, розстріляних у Монреалі.

Вони розповіли про:

- історію походження цього дня жалоби;

- послідовність дій та мотиви злочинця Марка Лепіна, який скоїв цей злочин;

- показники насильства щодо жінок та дівчат;

- розібрали проблему ґендерно зумовленого насильства.

Наприкінці акції присутні запалили "свічку пам'яті" та вшанували хвилиною мовчання студенток, розстріляних у Монреалі, та всіх жінок і дівчат, чиє життя жорстоко та цинічно забрали.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени6.pngПсихологічна година на тему "Самооцінка та її роль в житті людини"

Метою заняття було:

- розкрити суть самооцінки як складової «образу Я» показати її вплив на організацію життя;

- показати шляхи формування адекватної самооцінки як однієї з можливостей самореалізації кожної особистості;

- ознайомитися з методами позбавлення невпевненості у собі та своїх можливостях;

- за допомогою тесту допомогти глибше пізнати себе й викликати прагнення самовдосконалення.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени10.pngПсихологічна година на тему "Юридична відповідальність за правопорушення"

На заході було розглянуто:

- що таке юридична відповідальність;

- ознаки юридичної відповідальності;

- мета та принципи держави;

- види юридичної відповідальності за видом правопорушення та обставини, що її виключають;

- поняття і підстави міжнородно-правової відповідальності, її суб'єкти.

/Files/images/psiholog/zum/Без имени9.pngПросвітницьке заняття з елементами тренінгу "Профілактика стресових розладів у педагогів"

Метою заняття було:

- дослідити стресові фактори в житті людини та знайти шляхи зменшення їх негативного впливу;

- показати важливість почуття здорового егоїзму;

-розвивати навички самоаналізу.

Розглянули:

- причини стресу;

- поведінкові способи боротьби зі стресовою напругою

/Files/images/psiholog/zum/Без имени7.pngПросвітницьке заняття для батьків на тему "Психофізіологічні особливості підліткового віку"

Підлітковий періодхарактеризується різкою активізацією життєдіяльності і глибокою перебудовою організму. У цей час відбуваються інтенсивні кардинальні зміни в організмі дитини на шляху біологічної зрілості і статевого дозрівання відбувся інтенсивне формування особистості, енергійне зростання моральних та інтелектуальних сил і можливостей.

Були розглянуті фізіологічні зміни, що відбуваються в головному мозку та їх прояв на поведінку підлітка та психологічні особливості та їх прояви в поведінці.

Кiлькiсть переглядiв: 17