Організація навчання дітей за кордоном: поради батькам

ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.

1. Батьки створюють безпечні умови навчання, виховання і розвитку дитини, яка здобуває освіту за дистанційною формою.

2. Знайомляться з розкладом онлайн-уроків дитини на сайті школи та електронному ресурсі «HUMAN школа».

3. Сприяють виконанню дитиною завдань.

4. Проводять з дітьми бесіди щодо дотримання дисципліни та концентрації уваги під час проведення дистанційних занять.

5. Допомагають дітям встановити чіткий розпорядок дня з можливою варіативністю наповнення часу, відведеного на заняття та відпочинок, їжу, домашні ігри, особисту гігієну, спілкування та піклування про домашніх улюбленців, допомогу родині в домашніх справах тощо.

6. Допомагають дитині скласти план виконання завдань з різних предметів з урахуванням того, який режим взаємодії вибере школа синхронний або асинхронний.

7. Здійснюють контроль за відвідуванням дитиною онлайн-уроків .

8. Допомагають учню навчитися виконувати інструкції щодо підготовки до онлайн-занять.

9. Контролюють дитину щодо виконання нею режиму дня для запобігання перевтомі.

10. Постійно підтримують зв'язок з класним керівником, учителями- предметниками для вирішення нагальних питань.

11. Беруть участь в онлайн-консультаціях, які проводить класний керівник, учителі- предметники, соціально-психологічна служба школи.

12. У разі необхідності звертаються до працівників психологічної служби закладу освіти в телефонному режимі, через електронну пошту.

13. Постійно слідкують за надходженням нової інформації від адміністрації школи, класного керівника, представників соціально-психологічної служби на сайті, у власних Viber-спільнотах класів та інших месенджерах.

14. Піклуються про здоров’я дитини, контролюючи її час, який вона проводить біля комп’ютера під час онлайн-занять та дозвілля.

15. Долучаються разом з дітьми до участі в онлайн-конкурсах, акціях, флешмобах, челенджах, проектах тощо.

16. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема діти із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо), спільно із закладом освіти забезпечують використання інших засобів комунікації, доступних для учнів(телефонний зв'язок, поштовий зв'язок тощо).

17. Дбають про фізичне та психічне здоров’я дітей.

18. Формують у них навички здорового способу життя.

19. Сприяють дотриманню учнями академічної доброчесності.

20. Під час дистанційного навчання учні та їх батьки у яких є необхідність у додаткових психологопедагогічних потребах, звертаються до шкільного психолога та соціального педагога, класного керівника, заступника директора з навчально-виховної роботи для організації таких занять та спілкування.

21 У разі, якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 106