Математика в школах України, 2016, № 10-11.

С. 9-15. Готуємось до ЗНО. Кожем'яченко С. О. Структуровані завдання з математики.

С. 16-29. Готуємось до ЗНО. Почуєва О. А. Параметр стане тебе другом.

С. 30-47. Старова О. О. Готуємось до державної підсумкової атестації. Математика. 9 клас.

Математика в школах України, 2016 № 9.

С. 2-7. Готуємось до ЗНО. Батрак Ю.В. Розв'язування задач із параметрами графічним способом.

С. 20-28. Добровольська Л.Д. Узагальнення й систематизація знань про функцію. Урок алгебри. 9 клас.

Математика в школах України, 2016, № 7-8.

С. 2-9. Мельник Г. М., Баюн Н. В. Упроваджуємо інноваційни методи навчання математики. "Інноваційність навчального процесу полягає в тому, що центром дяльності стає учень, я кий, виходячи зі своїх індивідуальних здібностей та інтересів, вибудовує процес пізнання. Між учителем і учнем складаються "суб'єкт-суб'єктивні відносини". Учитель часто виступає в ролі помічника, консультанта, стимулює активність, ініціативу і самостийність."

С. 10-14. Шершнева О. О. Задачі комплексного повторення. Підготовка учнів для розв'зування структурованих завдань на ДПА і ЗНО.

С. 40-44. Балабайко Н. М. Площа поверхні конуса. Урок геометрії. 11 клас.

С. 56-64. Карпік В. В. Підсумкови тести. Тестовий контроль. Матеріал для підготовки випускників загальноосвітніх школ до ЗНО з математики на базовому та поглибленому рівнях.

Математика в школах України, 2016, № 6.

Готуємось до ЗНО. Тіла обертання. Комбінації тіл. Координати та вектори. Тестовий контроль. Карпік В.В., с. 21-31.

Математика в школах України, 2016, № 3.

Обернені тригонометричні функції. Левковець Д. Г., с. 17-26.

Обернені та взаємно обернені числа у рівностях та нерівностях. Федак І.В., с. 27-31.

Стратегії підготовки учнів до виконання завдань ЗНО.

Бабенко С.П., с. 2-7.

Узагальнення теми "Інтеграл та цого застосування".

Урок алгебри та початків анализу. 11 клас. Руденко В.М. с. 22-27.

Статистичні дані. Способи подання та обробки даних.

Урок алгебри. 9 клас. Попружна Г.О.

// Математика в школах України, № 4-5.

Обернені тригонометричні функції.

// Математика в школах України, № 3, с. 17-26.

Теорема про три перпендикуляри. Розв'язування вправ. 10 кл.

// Математика в школах України, № 1-2, с. 42-44.

Геометричні перетворення. 9 кл. Нестандартний урок (презентація).

// Математика в школах України, № 1-2, с. 37-41.

Українська символіка.

Патріотичне виховання на уроках інформатики. Закріплення навичок малювання пікторгам у Paint, поява інтересу до нових технологій та роботи за комп'ютером, створення національної символики в ході практичной роботи з використаняям ПЕОМ. // Інформатика в школі, № 12, 2015. с. 41 - 42.

Поняття презентації та комп'ютерної презентації, їх призначення. 10 клас.

Поняття презентації та комп'ютерної презентації, слайдові та потокові презентації, огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій. // Інформатика в школі, № 12, 2015, с. 25 - 27.

Особливості використання EXCEL-технології під час вивчення елементів математичної статистики.

// Математика в рідній школі, №11, с. 37-42.

Кiлькiсть переглядiв: 499