Інструменти для дистанційного навчання на час карантину і не тільки..
Google Classroom

classroom.google.com
Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс створений лідером IT-індустрії Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом.
Основна мета сервісу — прискорити процес поширення файлів між педагогами та здобувачами освіти.Головним в Google Classroom є організація спільної роботи, для цього він об'єднує в собі:
- Google Диск для створення і обміну завданнями,
- Google Документи для їх написання,
- Gmail для спілкування
- і Google Календар для розкладу.
Здобувачі освіти можуть бути запрошені до класу через приватний код, чи автоматично імпортуватися з шкільного сайту.
Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного користувача Google Drive, куди подається робота, котру оцінює викладач. Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють користувачам робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати офлайновий доступ до інформації.
Педагог може відстежувати прогрес кожного здобувача освіти, а після оцінки його роботи, повернути її, супроводжуючи коментарями.В умовах карантину додаток може стати відмінним інструментом для дистанційного навчання для школярів і їх вчителів.

Особливості Google Classroom:

  • використання тільки інструментів Google (Google диск, Google Докс і т.д.);
  • в учасників освітнього процесу на Google диск створюється загальна папка «Клас»;
  • папка «Клас» доступна як для окремого учня, так і для класу в цілому;
  • можливість публікувати теоретичний матеріал, завдання, виставляти
  • оцінки в журналі, є календар;
  • можливість створення тестів на основі Google Форми;
  • стрічка спільної роботи.
Zoom

zoom.us

Zoom відмінно підходить для відеоконференцій, роботи, індивідуальних і групових занять. Користувачі можуть використовувати додаток як на комп'ютері, так і на планшеті і телефоні. До відеоконференції може підключитися будь-який користувач через посилання або ідентифікатор конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити перманентне посилання, тобто для постійних зустрічей в певний час.Zoom можна використовувати для проведення лекційних занять, уроків і вебінарів.

Особливості Zoom:

  • можливість листування;
  • функції колективної роботи;
  • обмеження 40 хвилин для групових конференцій.
КАК ПОДКЛЮЧИТЬ "ЗУМ":

пошаговая инструкция: https://ppt-online.org/754952

:ManаgeBac

managebac.com
ManаgeBac- це платформа міжнародного бакалаврату. Вона дозволяє давати завдання, ставити оцінки, перевіряти роботи.
Зручні вбудовані інструменти дозволяють використовувати її в тому числі і для дистанційного навчання.Планування, оцінювання, звітність та відвідуваність навчальних програм у єдиній системі з сучасним та мобільним інтерфейсом.

Moodle

moodle.org

Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment, вимовляється «Мудл») - це модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке називають також системою управління навчанням (LMS), системою управління курсами (CMS), віртуальним навчальним середовищем (VLE) або просто платформою для навчання, яка надає викладачам, учням та адміністраторам дуже розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного.
Moodle можна використовувати в навчанні школярів, студентів, при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні, як в комп'ютерних класах навчального закладу, так і для самостійної роботи вдома.Moodle - це безкоштовна, відкрита (Open Source) система.

Особливості Moodle:

  • здача завдань;
  • дискусійні форуми;
  • завантаження файлів;
  • оцінювання;
  • обмін повідомленнями;
  • календар подій;
  • новини та анонси подій (для різних рівнів: сайт, курс, навчальна група);
  • онлайн тестування.
Edmodo

edmodo.com

Edmodo - це глобальна освітня мережа, яка допомагає учасникам навчального процесу спілкуватися між собою та користуватися ресурсами, необхідними для повного розкриття свого потенціалу.
Edmodo — освітня технологічна платформа, що пропонує комунікацію, співпрацю та можливість тренерської роботи для загальноосвітніх шкіл, коледжів та викладачів.
Мережа Edmodo дає вчителям змогу ділитися вмістом, створювати тести, вікторини та опитування, керувати спілкуванням з учнями, колегами та батьками. Система є учитель-орієнтованою: учні та їх батьки можуть приєднатися до Edmodo тільки після запрошення вчителем.

Особливості Edmodo:

  • безкоштовний сервіс;
  • немає реклами;
  • проста реєстрація;
  • три групи користувачів: вчителі, учні, батьки;
  • англійський інтерфейс.
Kahoot

kahoot.com

Kahoot - безкоштовна платформа для навчання в ігровій формі, яка підходить для будь-якого навчального предмета і будь-якого віку. З його допомогою можна створити тест, опитування, навчальну гру або влаштувати марафон знань.
Додаток працює як в настільній версії, так і на смартфонах.Ігровий процес простий: всі гравці використовують пристрій для відповіді на запитання, створені вчителем. Правильні відповіді переводяться в бонусні бали. Потім набрані бали виводять лідерів після кожного питання.
Особливості Kahoot:

  • зрозумілий інтерфейс;
  • можливість створювати різні типи тестів;
  • можливість створювати тести в форматі ігрових механік;
  • серйозні ігрові механіки в будь-якому вигляді тесту або вікторини;
  • різноманітність тестів;
  • інтерактивний режим, коли в режимі реального часу учні бачать, як
  • проходить гра і хто перемагає.
Mentimeter

mentimeter.com

Mentimeter - онлайн-опитування в режимі реального часу. Ви можете використовувати готовий приклад або створити власну презентацію - інтерактивну дошку з питаннями.

Padlet

padlet.com
Padlet - сервіс для спільної роботи та створення віртуальних дошок. Кожен учень може розмістити свою роботу на дошці, а вчитель - прокоментувати і оцінити його роботу. Можливо також використання дошки викладачем для розміщення навчально-методичних, контрольно-вимірювальних та інших матеріалів.

Особливості Padlet:

  • можливість вибору дизайну віртуальної дошки;
  • можливість організації колективної діяльності в режимі реального часу і
  • роботи з візуальним контентом;
  • можливість розміщення матеріалів з будь-якого носія, так з мережі
  • інтернет (фото-, відео-, аудіофайли);
  • експортувати дошку в різні формати, розмістити її в соціальних мережах.
Geogebra

geogebra.org

Geogebra - безкоштовні математичні інструменти для побудови графіків, геометрії, 3D. Більше 1 мільйона безкоштовних розробок, моделей, вправ, уроків та ігор для математики та інших наук.GeoGebra - це програма динамічної математики для всіх рівнів освіти, яка об'єднує геометрію, алгебру, таблиці, графіки, статистику та обчислення в одному простому у використанні пакеті. GeoGebra є швидко зростаючим співтовариством мільйонів користувачів, розташованих майже у кожній країні. GeoGebra стала провідним постачальником програми динамічної математики, яка використовується для підтримки науки, технологій, інженерії та математики (STEM), освіти та інновацій у викладанні та навчанні в усьому світі.

Особливості Geogebra:

  • динамічні геометрія, алгебра та електронна таблиця, пов'язані між собою;
  • простий у використанні інтерфейс при потужному функціоналі;
  • інструмент для створення інтерактивних навчальних ресурсів у вигляді
  • веб-сторінок;
  • українська мова;
  • відкритий вихідний код програмного забезпечення у вільному доступі для
  • некомерційного використання.
Learningapps

learningapps.org
Learningapps - сервіс для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів.
Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи.
Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.
Особливості Learningapps:

  • для закріплення теоретичних і практичних знань, їх перевірки;
  • може служити зручною оболонкою для організації різних конкурсних заходів;
  • для активізації пізнавальної діяльності учнів;
  • завдання можна створювати і редагувати в режимі он-лайн, використовуючи різні шаблони;
  • застосування різних типів інтелектуальних інтерактивних завдань;
  • створення аккаунта для своїх учнів - вчитель може створювати групу з учнів, для якої буде збирати «вправи» і запрошувати учнів до роботи;
  • готові вправи легко вбудовуються в блоги і сайти, можна використовувати і при роботі офф-лайн;
  • українська версія інтерфейсу.
OnLineTestPad

onlinetestpad.com
ОnLineTestPad - сервіс для організації і проведення тестування.
Особливості OnLineTestPad:

  • багатофункціональний онлайн конструктор тестів покриває всі завдання проведення тестування;
  • конструктор опитувань;
  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для створення кросвордів п'яти різних типів;
  • використання тестів, кросвордів, логічних ігор як своїх, так і загальнодоступних в одному завданні з ізольованою статистикою;
  • створення інтерактивних діалогових тренажерів для різних цілей з багатою функціональністю;
  • система дистанційного навчання та тестування.
Wizer me

wizer.me
Wizer me - простий і швидкий інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів c завданнями і вправами, в тому числі і на основі відео.
За допомогою сервісу можна створювати цікаві дидактичні матеріали по будь-якій темі шкільної програми з використанням текстів, відео, аудіо, зображень, в тому числі інтерактивних. На платформі сервісу можлива організація спільної віддаленої роботи педагогів зі створення дидактичного матеріалу.
Можливості сервісу дозволяють швидко створювати широкий спектр типів завдань: відкриті питання, множинний вибір відповіді, зіставлення, встановлення відповідності, упорядкування, заповнення пропусків у тексті, заповнення коментарів зображення, таблиці, аудіозапис фрагменту.

Matific

matific.com
Matific — це збірник математичних онлайн-вправ, за допомогою яких учні вчаться розв'язувати задачі та критично мислити в процесі пізнання.
Matific розроблено командою експертів в області освіти для закріплення учнями концептуального розуміння при вивченні математики у 1-6 класах та підготовці до школи.
Matific взаємодіє з учнями через захопливу навчальну платформу, охоплює вашу навчальну програму з математики та дає учням можливість опанувати учнями матеріал в ігровій формі, стимулюючи при цьому мислення.
Особливості Matific:

  • групова робота;
  • звіти в реальному часі;
  • підтримка багатьох пристроїв;
  • автономний режим.
НУШ: посібник.

У січні 2020 року до бібліотеці надійшов порадник для вчителя "Нова українська школа".

В ньому містяться матеріали та практичні завдання, які допоможуть учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взємодії родини дітей, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторінг розвитку учнів.

В українських школах запровадять інтегровані курси з різних предметів

У 2018-2019 навчальному році в школах проведуть пілотування інтегрованих курсів для окремих предметів. Зокрема на пілотування пропонується курс Історії України в контексті світової історії.

Про це під час науково-практичної конференції "Друга світова війна. Сучасне переосмислення та інноваційне викладання" сказала представник Міністерства освіти та науки Лариса Євтушенко, повідомляє Укрінформ. «Два тижні тому колегія Міністерства освіти та науки України рекомендувала до затвердження нові програми, в тому числі нові програми для історії 10-11 класів.На сьогоднішній день на наступний навчальний рік ми матимемо вивчення інтегрованого курсу з історії - історії України і світу, експериментальний курс. Це буде пілотний проект, хто з учителів захоче взяти участь, можете взяти участь в пілотуванні цієї програми на наступний рік», - сказала Євтушенко.

Наразі на поточний навчальний рік затверджено окремі курси з Історії України та Всесвітньої історії трьох рівнів - стандарт, академічний та профільний. В МОН уточнили, що з наступного навчального року інтегровані курси з різних предметів за бажанням шкіл будуть пілотуватися в тих навчальних закладах, які мають профільне спрямування. Так для шкіл математично-природничого спрямування будуть пропонуватися інтегровані курси з гуманітарних предметів, для шкіл гуманітарного профілю - інтегровані курси з природничих предметів. "Профільні школи зможуть обирати інтегровані предмети. Профільна школа, в якій, наприклад, вивчають поглиблено фізику, зможе обрати інтегрований курс з історії, а школа, яка поглиблено вивчає гуманітарні предмети, може обрати навчальний план з інтегрованим предметом "природничі науки", - пояснили у міністерстві.

Читайте більше тут: http://expres.ua/news/2017/10/12/266557-ukrayinskyh-shkolah-zaprovadyat-integrovani-kursy-riznyh-predmetiv

9 и 10 апреля 2016 в Харькове стартует работа Второй национальной «(не) конференции» для школьных педагогов EdCamp Ukraine 2016.

Как рассказали организаторы, в ходе мероприятия планируется провести, адаптировать и предложить сообществу учителей один из профессиональных курсов повышения квалификации от платформы Сoursera; кроме того, как отмечают организаторы, одна из общих сессий будет посвящена вопросам дискриминации и гендерного равенства в образовании. Один день работы форума будет посвящен интерактивной работе в музеях Харькова - единственном в Восточной Европе Музее женской и гендерной истории, Музее религий, Музее Холокоста, Музее сексуальных культур, Чернобыльской творческой мастерской, а также на "выставке под открытым небом" муралей харьковского художника Гамлета.

//http://glavnoe.ua/news/n266660

Образовательный форум проходит сегодня, 2 марта, в Харьковском национальном университете радиоэлектроники.

Главная цель форума – активизировать сотрудничество между общественностью, профессиональными сообществами и государством для внедрения эффективных изменений в украинской системе образования. //http://www.city.kharkov.ua/ru/news/u-kharkovi-prokhodit-osvitniy-forum-31023.html

Приём лауреатов и победителей конкурса «Учитель года - 2016» прошел 25 февраля в Харьковском городском совете.

В 2016 году педагоги Харькова соревновались в четырех номинациях,определенных Министерством образования и науки Украины: английский язык, математика, история, защита Отечества. Победителями конкурса стали СюзаннаИвасишина (спецшкола № 17), Светлана Бабенко (гимназия № 46 им. М. В. Ломоносова), Алексей Середа (школа № 139), Василий Зубчик (гимназия№ 116) и Валерий Багацкий (спецшкола № 75). //http://www.city.kharkov.ua/ru/news/gennadiy-kernes-nagorodiv-vchiteliv-roku-30971.html

З 26 по 28 січня 2016 року в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» проходить XIII Міжнародна школа-семінар «Сучасні педагогічні технології в освіті».

//http://vnz.org.ua/novyny/podiyi/8816-u-hpi-prohodyt-mizhnarodna-shkola-seminar

Кiлькiсть переглядiв: 381